Brotkrumen-Navigation
2012.09.20. 17-20 óra 14-es terem
A műhelynap programja és témája:
A műhelynapon negyvenen vettek részt. A vendégek nagy része Zentai Norbert évfolyamtársa volt a 3D diákműhely régi és új tagjai mellett. Az Öveges József SzKI.-ból is többen érkeztek tanárukkal, valamint egy új tag apukája és a 3D műhely életét követő főiskolai tanárok is körünkben voltak.
- Dr. Gambár Katalin, a Gábor Dénes Tehetségpont vezetője: Ismertette a tanévben induló diákműhelyeket és céljaikat. Felhívta a diákok figyelmét arra, hogy a műhelyekben a kötelező tananyagon kívüli, azokhoz kapcsolódó tudás aktív elsajátítására van lehetőség.
- Dr. Kopácsi Sándor, a web- és vizuális programozás vezetőtanára: A virtuális valóság és robotika iránt kutatás szinten érdeklődőket tájékoztatta a GDF és a SZTAKI együttműködésében végzett és végezhető munkákról.
- Kaczur Sándor, a web-programozó diákműhely vezetője és a Java programozás vezetőtanára: A műhelyükben elsajátítható készségeket vázolta fel.
- Ágnecz Gergely és Takács Roland a finnországi, Erasmus tanulmányútjukról tartottak élménybeszámolót. Azon Zentai Norberttel a 3D/2D renderelésről tartottak előadást.
- Zentai Norbert, most végzős BSc MI nappalis hallgató: Hardveresen gyorsított 3D/2D renderelés előadását tartotta meg mobileszközökre kifejlesztett multiplatformos renderelőmotorja kapcsán.
- Zentai Norbert: A szünet után a Cinema4D lehetőségeibe adott bepillantást.
- Az előadást és a tutoriált Berecz Antónia, a 3D diákműhely tanárvezetője köszönte meg Norbertnek. A hasznos hátizsák és póló mellett a műhelytagok 2011-ben készített Menj! film főszereplőjének a filmben nem látható képét adta át.
A műhelynapon negyvenen vettek részt. A vendégek nagy része Zentai Norbert évfolyamtársa volt a 3D diákműhely régi és új tagjai mellett. Az Öveges József SzKI.-ból is többen érkeztek tanárukkal, valamint egy új tag apukája és a 3D műhely életét követő főiskolai tanárok is körünkben voltak.
![]() Zentai Norbert Zsolt: Hardveresen gyorsított 3D/2D renderelés (MMO2012 cikk) | Zentai Norbert Zsolt: Hardveresen gyorsított 3D/2D renderelés (MMO2012 poszter) |
Multiplatformos 3D Motor - NZEngine (szakdolgozat, 2012.)